zaterdag 5 november 2016

Win een Origineel Intuïtief Schilderij!

Beste lezers,

Hoe gaat het ermee?

Dit jaar heb ik heel wat geschilderd. Nochtans startte ik 2016 met een artistieke blokkade wat een heel ander licht geworpen heeft op mijn visie en waar het bij mij allemaal om draait. Hierover zal ik u later meer vertellen. We zijn nu begin november, naar het einde van het jaar toe, en ik besef nu pas hoeveel mijn werk is gegroeid, niet alleen in volume maar ook in diversiteit. Ik voel mij meer geïnspireerd dan ooit en ik ben dankbaar voor de veranderingen die voortkwamen uit de moeilijkheden die ik eerst diende te overkomen. 

Ik wilde dit met jullie vieren! Dus besloot ik om voor de eerste maal een wedstrijd te organiseren. Dit keer geef ik het intuïtieve schilderij: "Painted with Love" ("Geschilderd met Liefde") weg, een origineel ter waarde van 25,00 euro. Het is een authentiek mixed media stuk dat gaat over schilderen en liefde. Het is gemaakt met acrylverf, inkt en gelpen in mooie herfstkleuren op dik aquarelpapier. Het komt vooraan gehandtekend naar u toe, zonder watermerk en met een certificaat van authenticiteit. 

"Painted with Love" ("Geschilderd met Liefde"), Acrylverf, Inkt en Gelpen op Papier, 21,5cm x 24,5cm of 8.46" x  5.71"


Indien u kans wil maken om dit schilderij te winnen, dient u deel te nemen aan de trekking die plaats zal vinden op zaterdag 12 november 2016.

Het enige dat u dient te doen om deel te nemen is:
- Mijn blog volgen per e-mail EN
- Een opmerking plaatsen op eender welk artikel of een vraag stellen over de inhoud.
U kan dit doen tot vrijdag middernacht 11 november 2016 (CET).

Ik zal meedelen wie de winnaar is op zondag 13 november 2016. Indien u de winnaar bent, zal ik  per e-mail contact met u opnemen en uw adres vragen, zodat ik u uw originele intuïtieve schilderij "Painted with Love" kan toesturen.

Indien u deze keer niet gewonnen hebt, blijf dan toch volgen, aangezien er nog veel meer soortgelijke wedstrijden zullen plaatsvinden. Er zullen originele kunstwerken, prints en kortingen op artikelen uit mijn winkel, die tegen het midden van volgend jaar de deuren zal openen, te winnen zijn. Ik ben ook een manier aan het uitwerken om al mijn lezers, die mijn blog volgen per e-mail, nu en dan een elektronische verrassing te kunnen sturen. Indien u blijft volgen, krijgt u zeker regelmatig nieuws uit mijn wereld, die gevuld is met kunst, intuïtie, schoonheid en magie en zal u ook worden uitgenodigd om deel te nemen aan het gesprek.

Dezelfde wedstrijd loopt ook op mijn Engelstalige blog: http://glowingroots.blogspot.be.

Indien u vragen hebt, aarzel dan niet om mij te contacteren via het contactformulier.

Zoals altijd, dank ik u voor uw interesse en hoop ik u stel te ontmoeten!

Liefs,

Rika

Geen opmerkingen: